فروش به همکار



مشتری و همکار گرامی بخش فروش عمده لوازم جشن هورا لطفا قبل از ورود به پرتال فروش عمده ، موارد زیر را مطالعه بفرمایید. 

* اغلب کالاها  به صورت پیشفرض دارای حداقل میزان فروش میباشند،یعنی یک محصول برای ثبت سفارش میبایست تعداد 6 ، 10 ، 12 یا بیشتر باشد.
* خروج سفارشات از انبار توزیع به باربری یا پست ،بستگی به شلوغی و خلوتی انبار در زمان ثبت سفارش شما دارد که بین 2 الی 5 روز کاری ارسال خواهد شد.
* تمامی سفارشات ارسال از تهران به شهرستان ها تا درب فروشگاه شما رایگان انجام خواهد شد.
* به صورت پیشفرض ،ارسال کالاها از طریق پست انجام میشوند،کاربرانی که تمایل به ارسال از طریق باربری ها را دارند،در قسمت توضیحات فاکتور ،نام باربری را بنویسند.
* برای ثبت سفارش ، فاکتور شما میبایست به میزان حداقل  4  میلیون تومان رسیده باشد .در غیر اینصورت پرتال سفارش شما را ثبت نمیکند.
* تسویه فاکتورها به صورت نقد میباشند که در پایان سفارش میتوانید به صورت آنلاین یا گزینه کارت به کارت ،پرداخت را انجام دهید.در حال حاضر پرداخت به صورت چک میسر نمی باشد.
* همراه بار ،فاکتور کاغذی ارسال خواهد شد.
*  برای راحت پیدا کردن وب سایت در دفعات دیگر،بعد از ورود ،روی دکمه نصب برنامه کلیک کنید تا یک میانبر کم حجم(غیر نصبی) از سایت را در صفحه کامپیوتر یا موبایل خود ایجاد کنید.
* مشتریانی که برای اولین بار از سایت خرید میکنند.کد تخفیف hura@ir  را وارد کنند تا مشمول تخفیف 6 درصدی خرید اول شوند.

کاربران جدید بعد از ورود به پرتال ،روی دکمه ثبت نام زده (شماره موبایل و نام )خود را وارد کنند و پس از دریافت کد پیامکی، میتوانند وارد سایت شوند.

امیدواریم که بتوانیم در این مجموعه، محصولاتی با کیفیت ، قیمت مناسب و ارسال سریع را برای مشتریان گرامی ارائه دهیم .

در پایین روی دکمه ورود کلیک کنید .
                                                                   ورود به پورتال عمده فروشی هورا