قـوانیـن و مقـررات
۱۴۰۰ یکشنبه ۴ مهر در ساعت ۰۵:۰۱ ب.ظ
قوانین عمومی
تمامی کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات تماس و آدرس را درج میکنند ، به صورت محرمانه و محفوظ نزد وب سایت هورا قرار میگیرند.
ارتباط با مشتری جهت هماهنگی های ارسال و یا پیامک های اطلاع رسانی رمز ها یا تخفیف ها از طریق شماره ثبت شده کاربر در وب سایت ، انجام خواهد شد .
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
1: روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. هورا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
2: کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت هورا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار میگیرند. هورا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در هورا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هورا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
3: هورا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و فقط سفارش های ثبت شده و پرداخت شده ، پردازش و ارسال میشود.
4:در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هورا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هورا محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
بنابراین درج آدرس، شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هورا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .
5: در رابطه با سرویس ارسال فوری، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
6: لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که هورا هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
این مجموعه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاعرسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هورا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش به هورا اطلاع داده تا توسط تیم پشتیبانی بررسی های لازم به عمل آید تا ارسال دوباره کالا یا مبلغ کالای خسارت دیده انجام شود .