(0) نفر 0
نی و کلیپس بادکنک

نی و کلیپس بادکنک

از ساده ترین و پرکاربردین لوازم بادکنک آرایی نی ها و کلیپس ها هستند که به راحتی بادکنک روی آن قرار گرفته و مانع خروج باد بادکنک می شود. به علاوه باعث راحتی گرفتن بادکنک در دست کودکان می شود.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۵ تیر
بادکنک از جمله وسایل تزئینی مراسمات شادی و سرون است از زمان های قدیم بوده و امروزه با مدرن تر شدن تجهیزات تزئینی همچنان جایگاه خود را به عنوان اولین وسیله تزئینی حفظ کرده است. تزئینات مربوط به بادکنک از جمله کارها برای جشن هاست که ایده ها و لوازم مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه صحبت می کنیم.
یکی از لوازم بادکنک آرایی، نی و کلیپس ها هستند که شامل یک نی بلند و یک بست می باشند که بادکنک بر سر آن کلیپس چفت می شود.


این وسیله دو کاربرد بسیار مهم دارد، با وصل شدن آن به بادکنک باد شده جلوی خالی شدن باد بادکنک را می گیرد، در واقع دیگر لازم نیست بادکنک باد شده را با نخ ببندیم، همچنین از آن به عنوان دستگیره ای برای نگهداشتن بادکنک توسط کودکان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید تبلیغ شما پس از چاپ بر روی بادکنک، به خوبی در اماکن عمومی دیده شود .بهتر است همراه بادکنک های تبلیغاتی ، از بست و نی های ما که از بهترین مواد اولیه و پلاستیک تهیه شده‌اند نیز استفاده کنید تا تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن به صورت سیار در دست کودکان دیده شود.
برای دیدن قیمت به روز نی و بست بادکنک و سایر لوازم جشن و تولد به فروشگاه اینترنتی هورا مراجعه فرمایید.

آموزش روش صحیح بستن بادکنک به نی و بست


از جمله مزایای دسته و گیره بادکنک این است که می‌توانید بدون نیاز به گره زدن دهانه بادکنک و یا بستن با نخ (که اکثرا به سرعت باد بادکنک به علت شل گره زدن خالی می‌شود)، بادکنک را با گیره مخصوص، با پیچیدن داخل شیارها بادکنک را آب بندی کرده تا دیگر باد براحتی از داخلش خارج نشود و همچنین به راحتی مجدد باز کنید تا بادش خالی شود.
محله 1: پس از باد کردن بادکنک، گردن آن را کشیده و چند باری بپیچید.

مرحله2: گردن بادکنک را مانند تصویر در یکی از شکاف های گیره قرار دهید.

مرحله 3: سپس گردن بادکنک را داخل شکاف دیگر گیره وارد نمایید.

مرحله 4: در این مرحله آن را بین گیره و بادکنک بچرخانید.

مرحله 5: در انتها دوباره گردن بادکنک را در یکی از شکافهای گیره قرار دهیدو این گونه بادکنک شما مهر و موم شده و باد آن خارج نمی‌شود.





فروشگاه لوازم تولد هورا در زمینه پخش نی و کلیپس بادکنک فعالیت دارد. جهت خرید عمده این محصولات کاربردی به صفحه هر محصول مراجعه کرده و سفارش خود را از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود در  سایت ثبت کنید.