(0) نفر 0
ریسه ها در تزئین جشن

ریسه ها در تزئین جشن

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دی
این روزها همه به دنبال متفاوت‌ کردن تزیینات جشن‌هایشان هستند. ریسه‌ها در این میان جز محبوب‌ترین‌ها می باشند که غالبا با پیام تولدت مبارک و … یا به طور اختصاصی‌تر با نام و هماهنگ با تم تولد یا جشن مربوطه در بین تزینات به چشم می خورند. ریسه تولد انواع و کاربردهای مختلفی دارد و می توان از آن به شکل‌های مختلفی استفاده کرد.

بهترین ایده برای برگزاری یک جشن تولد شاد و رنگی استفاده از ریسه کاغذی است. ریسه کاغذی در رنگ‌ها و طرح‌های دلخواهی قابل تهیه است. در حقیقت این به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید چه نوع ریسه کاغذی را با تم خود ست کنید. در این میان تیم هورا با ارائه انواع تم تولد سفارشی و ریسه کاغذی تمام تلاش خود را می‌کند تا جشنی شاد را به شما هدیه کند.



هر چند تزیینات جشن تولد تنها به ریسه کاغذی ختم نمی‌شود. اما استفاده از ریسه های کاغذی و ترکیب آن‌ها با گل کاغذی می‌تواند جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به جشن‌های شما ببخشد. از این رو تیم پر انرژی هورا نیز در نظر دارد با فراهم کردن امکان سفارشی سازی ریسه‌های منطبق با تم زیبایی جشن‌های شما را چندین برابر کند. اگر شما هم دوست دارید جشنی متفاوت را تجربه کنید در ادامه با شادی فروشی هورا همراه باشید تا انواع مختلفی از ریسه کاغذی شیک را با هم ببینیم. باشد که خاطره جشن امسالتان ماندگارتر از همه خاطراتتان باشد.

ریسه تولد

ریسه‌های تزیینی تنها محدود به ریسه‌های افقی نیستند. بلکه ریسه‌های عمودی خاص نیز یکی از زیباترین ریسه‌های تزیینی هستند که جشن‌های شما را بی‌نظیر می‌کنند. ریسه‌های عمودی به این شکل هستند که یک سر ریسه از سقف، دیوار یا کناره‌های میز آویزان شده و  سر دیگر آن آزاد است.
 و اما ریسه‌های افقی بین دو دیوار یا هر دو سطح ممکن وصل می شوند و حالت حلالی‌ای به خود می گیرند.
می توان ریسه‌های عمودی و افقی را در ترکیب با یکدیگر استفاده کرد. آنچه که مهم است تناسب ریسه تولد شما با سایر اجزای تزیینی جشن است.

ریسه تولد با طرح‌های هندسی

ریسه‌های محبوب و سازگار را می توان از اتصال شکل‌های هندسی مختلف توسط نخ یا روبان ساخت. این ریسه‌ها غالبا با هر جشنی سازگار هستند و می‌توان از رنگ های شاد و هماهنگ با جشن برای ساخت آن‌ها استفاده کرد. این نوع از ریسه تولد را می‌توانید خود نیز به آسانی بسازید.
نمونه‌هایی از چنین ریسه‌هایی را در زیر می‌بینید.


ریسه‌های طرح تم

ریسه از اجزای اساسی هر تم محسوب می شود. ریسه‌های طرح تم می توانند به هر شکلی باشند و در این صورت طرح قالب تم باید بر روی آن‌ها پیاده شود.
اگر در حال تدارک یک مهمانی دخترانه زیبا هستید. حتما استفاده از المان روبان را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه یک ریسه صورتی برجسته با حروف اکلیل دار و روبان صورتی جلوه‌ی دخترانه به جشن شما نمی‌بخشد.


ریسه گردی که مشاهده می کنید، از جنس مقوا گلاسه به صورت دو طرفه چاپ شده و در یک طرف آن، یک تکه به صورت برجسته یا سه بعدی چسبیده و جذابیت آن را بیشتر می کند. به دلیل برجستگی و اکلیلی بودن این محصول، درخشش و جلوه دید این مدل از نقاط مثبت آن است. این کالا 10 تیکه ای است که هر یک از این تیکه ها دارای ابعاد 23*23 سانتی متری هستند که پس از باز شدن طول آن تقریبا به 3 متر می رسد.

ریسه های پرچمی از دیگر ریسه هایی مقوایی هستند که به شکل مثلثی پرچمی تولید شده و طرح تم به صورت دو رو روی آن ها چاپ شده است.
این ریسه به صورت یک سری 10 تکه ای است که هر تکه آن دارای ابعاد 16*23 سانتی متری بوده و طول آن ها پس از باز شدن به 2 متر می رسد. ریسه تولد پرچمی را باید به جا استفاده کرد چرا که اتصال آن در گوشه‌ای خارج از دید جذابیت چندانی نخواهد داشت.



ریسه های نمدی از جذاب ترین ریسه هایی هستند که به صورت حروف، لباس نوزاد برای عکاسی و ... تولید و عرضه می شود. این ریسه ها به دلیل دوامی که دارند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.



ریسه هپی نمدی شامل حروف  Happy Birthday است که در رنگ های متنوعی تولید می شوند. این محصول به صورت سری بوده و طول آن پس از نصب تقریبا به 2.5 متر می رسد. این ریسه زیبا را می توانید به صورت حلالی یا افقی روی دیوار نصب کرده و جشن تولد زیبایی را برگزار نمایید.

ریسه نوری

این نوع از ریسه سوزنی LED با رنگ های نور متنوع و رقص نورهای بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش جشن ها و میهمانی ها است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول بلند و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... و بطور کلی محیط های داخلی و خارجی ساختمان مناسب ساخته است. استفاده از آن به دلیل داشتن دوشاخه معمولی بسیار آسان است و فقط کافی ست آن را به پریز برق متصل نمائید تا شروع به کار نماید. با زدن کلید کوچکی که همراه ریسه است می توانید نوع رقص نور را انتخاب نمائید. رقص نور های مختلف آهسته یا تند و از ترکیب رنگ های متنوع، قابل انتخاب هستند. همچنین می توانید تمام ریسه را بدون رقص نور، ثابت روشن نگه دارید. تعداد 100 لامپ LED در طول 10 متر سیم در این ریسه استفاده شده است. این نوع ریسه برای نورمخفی مناسب نیست و فقط برای آذین بندی جشن ها و اعیاد می باشد. با توجه به اینکه این ریسه با برق 220 ولت کار می کند، نباید ریسه نوری را در محیط های خیلی مرطوب استفاده و یا در آب غوطه ور نمود.


ترکیب ریسه‌ها

اگر از طرح‌ها و تزیینات شلوغ و پیچیده بیشتر خوشتان می‌آید، می‌توانید انواع ریسه‌ها را با هم ترکیب کنید و با استفاده از آن‌ها محل جشن را زیباتر و هیجان‌انگیزتر کنید. شک نکنید که با این کار انرژی را در جشنتان جاری خواهید ساخت، خصوصا اگر اکثر میهمانان شما کوچولوهای دوست داشتنی باشند.