(0) نفر 0
آویز های زیبا برای تزئین جشن

آویز های زیبا برای تزئین جشن

تزئین جشن از مهم ترین المان های هر مناسب و شادی است که تاثیر زیادی در زیبایی و نشاط دارد. به منظور آماده کردن محیط جشن لوازم متنوعی وجود دارد، آویزها یکی از اون ها هستند که برای تزئین سقف و دیوار به کار میرن.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۲ شنبه ۲۴ تیر
همه­ ما عاشق جشن تولدیم، اما خوب می دونیم که تولد گرفتن به این سادگیا نیست و بهتره که با برنامه ریزی پیش بریم تا جشن خاصی رو برای عزیزامون برگزار کنیم. برای برپایی چنین جشنی شاید ایده های مختلفی تو ذهنمون باشه، اما ممکنه که بودجه­ کافی برای استفاده از برنامه ریزی حرفه­ ای نداشته باشیم. اما اصلا نگران نباشید، تیم هورا تمامی لوازم موردنیاز برای جشن رو در برداره و به ما کمک میکنه تا با کمی حوصله و خلاقیت، خودمون دست به کار بشیم و با کمترین هزینه، زیباترین و شادترین جشن رو رقم بزنیم.

با ما همراه باشید تا با یک سری وسایل تزئینی و نحوه ی استفاده از اون ها آشنا بشیم.

تزئین محیط یکی از ضروری ترین مولفه های برای برگزاری یک جشنه. برای این کار ممکنه که ایده های مختلفی به ذهنتون برسه، ولی سردگم باشین که چطوری اینکارو انجام بدین. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را از سرچ کردن ایده­ های سریع و راحت تزئین محیط جشن تولد از منابعی که شاید شما را سردرگم می کنن خلاص کنیم.



برخلاف انتظارات شما، تزئینات سقف و دیوار جشن بسیار ساده است و زمان بسیار کمی هم می گیرن. فقط کافیه که وسایل مورد نیاز رو در اختیار داشته باشین تا ایدتون را پیاده کنید.
لوازم تزئینی متنوعی برای تزئین محیط جشن در بازار وجود داره  که از پرفروش ترین و پرکاربردترین اون ها، آویزها هستن که در طرح های متنوعی تولید و عرضه میشن.

آویزها

آویزها همانطور که از نامشان پیداست، وسیله ای هستن که معمولا از سقف آویزون میشن. این محصولات در طرح های متنوع و زیبایی در سایت موجود هستند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند که شما می تونید از اون ها به صورت تکی یا ترکیبی استفاده کرده و محیط ایده آلی رو برای جشن آماده کنید.

اولین طرح آویزی که می خوایم بهتون معرفی کنیم، آویزهای بادبزنی پارتی فنس هستند. شاید از خواندن این مورد تعجب کنید، اما یک بادبزن ساده ­ای که ما عاشق درست کردن آن در مدرسه بودیم رو می تونیم برای تزئین بسیار زیبای دیوار جشن تولد استفاده کنیم. این آویزهای زیبا از جنس کاغذ در رنگ و طرح های مختلفی چاپ میشن که می تونیم متناسب با تمی که داریم، رنگ آویزو انتخاب کرده و در تزئین ازش استفاده کنیم.



برای نصب این محصولات، پس از باز کردنشون می تونیم با استفاده از نخ های نامرئی اون ها از سقف آویزون کنیم. همچنین می تونیم اون ها رو روی دیوار به صورت پراکنده یا طبق الگوی زیبایی قرار داده و سپس با چسب های نواری که  رنگ دیوار را نمی­ کنند، به دیوار بچسبونیم.

آویزهای بازشو بادبزنی در بسته های 8 تیکه ای و 6 تیکه ای به فروش می رسند. بسته های 6 تیکه ای، 2 تیکه 20 سانتی، 2 تیکه 30 سانتی و 2تیکه 40 سانتی هستن و بسته های 8 عددی هم شامل 2 تیکه 20 سانتی، 25 سانتی، 30 سانتی و 40 سانتی رو شامل میشن.

آویز دیگه ای که می خواهیم بهتون معرفی کنیم، آویزهای بازشو هستن. همه ما با این آویزها آشناییم و شاهد حضورشون در جشن ها و تولدهای کودکیمون هستیم. آویزهای بازشو همانطور که از اسمشون مشخصه، وقتی که باز میشن زیبایی خودشون رو نمایان می کنن.



آویز بازشو توپی

این آویز زیبا از جنس کاغذ ساخته شده و پس از باز شدن به شکل توپ تبدیل میشه. ابعاد آویز توپی تقریبا 21*21 سانتی متریه و در رنگ های متنوعی عرضه میشه.



نمونه دیگه ای از آویزها، آویز پیچک حلزونیه که جنسشون از طلقه و جز جذاب ترین لوازم تزئینی محسوب میشن. این محصول در بسته بندی کوچکی قرار گرفته و شامل 6 لایه آویز هست که طولشون بعد از بازشدن به 80 سانتی متر میرسه. استفاده از این آویز زیبا در تعداد زیاد و رنگازنگ جلوه ی فوق العاده جذابی به جشن میده.



آویز جذابی که در تصویر پایینی مشاهده می کنید، یکی از جدیدترین آویزهایی هست که در دو طرح ستاره و قلب در سایت موجوده. طول این محصول به 125 سانتی متر میرسه. شما می تونید از این محصول برای تزئین دیوار اتاق و جشن استفاده کنید.


از آویزهای دیگه که در سایت داریم، آویزهای گوی مانند هستند که در اشکال مختلفی نظیر گرد و اشکی و تخم مرغی از جنس پلاستیک ساخته شدن. این آویزهای زیبا در سه طرح ساده و مات و اکلیلی به صورت بسته بندی شده عرضه میشن.
برای نصب این محصولات از سقف می توانید از نخ های زری دار استفاده کنید.



امیدواریم که این ایده های تزئینی ، الهام بخش شما برای تزئین محیط جشن و تولد باشه. با این حال، در صورتی که قصد برنامه ریزی جشن تولد دارید و به دنبال سایتی عالی برای ایده پردازی و کمک به برگزاری شکوهمند آن دارید نیاز نیست بگردید، ما به شما بهترین مشاوره ­ها را می­دهیم.