(0) نفر 0
پمپ باد دستی و برقی بادکنک

پمپ باد دستی و برقی بادکنک

امروزه در جشن ها و تولدها از تعداد زیادی بادکنک برای بادکنک آرایی استفاده میشه. باد کردن این همه بادکنک کار راحتی نیست. از این رو ما پمپ بادهای برقی و دستی رو در این مقاله بهتون معرفی می کنیم و شما می توانید با تهیه اون، بدون خستگی و با سرعت بالا بادکنک های زیادری را برای تزئین جشن باد کنید.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۵ تیر

بادکنک از پرکاربردترین لوازم تزئین جشنه که پایه ثابت هر جشنی محسوب میشه و تاثیر زیادی در زیبایی و شادی محیط داره. قدیم ها تزئین جشن ها خیلی ساده بود و تعداد بادکنک هایی که برای تزئین استفاده می کردن، خیلی کم بود و با دهن اون ها رو باد می کردن.



اما امروزه برای تزئین محیط جشن، ایده های مختلفی وجود داره که برای انجام دادنشون به تعداد زیادی بادکنک نیاز داریم. فروشگاه لوازم تولد هورا برای این قسمت هم یه برنامه خاصی داره و بادکنک ها رو به صورت بسته بندی شده داخل سایت قرار داده که می تونیم هر چند تا بادکنکی که لازم داریم با هر طرح و رنگی انتخاب کنیم. بادکنک های بسته ای مزایای زیادی برامون دارن، اگه قصد داریم مثلا 50 تا بادکنک یه رنگ بگیریم شاید پیداکردن و خریدنش کار سختی باشه. ولی با این ایده ی کاربردی تیم هورا می تونیم از هر بادکنکی که می خوایم به تعداد مورنیاز تهیه کنیم. مزیت دیگه ای که بادکنک های بسته دارن، اینه که قیمتشون نسبت به خرید تکی به صرفه تره و این موضوع ما رو خوشحال میکنه.



حتما الان دارین به این فکر می کنین که چه طوری می توینم این تعداد بادکنک رو با دهن باد کنید،  چون واقعا کار سختیه و خیلی خستگی داره. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، باید بدونید که این روش ها کاملا غیر بهداشتی هستن. باد کردن بادکنک با دهان امکان ترکیدن و خفگی ناشی از پریدن بخشی از بادکنک ترکیده در داخل دهان نیز وجود داره. علاوه بر تمام این ها باد کردن بادکنک با دهان موجب تماس بادکنک با بزاق دهان میشه که هم برای سلامت فرد مضره و هم باعث کاهش عمر بادکنک میشه. اما اصلا نگران نباشین، چون هورا فکر این جا رو هم کرده و یه سری پمپ بادهای برقی و دستی برای این کار در اختیار شما قرار میده.


پمپ بادها

تلبمه دستی بادکنک و پمپ هوای بادکنک برقی از ملزومات بادکنک پرکاربرد در بادکنک آرایی هستند که باهاشون آشنا خواهیم شد.
از تلمبه های دستی و پمپ بادهای برقی برای باد کردن انواع بادکنک های فویلی و لاتکس استفاده میشه. تلمبه های بادکنک در دو نوع برقی و درستی در بازار موجود هستند که به معرفی هر دو مدل می پردازیم.

 تلمبه دستی

تلمبه های دستی همانطور که از نامشان پیداست فقط با عقب و جلو کردن اهرم توسط دست، هوا را به داخل بادکنک هدایت می کنن. با استفاده از این وسیله شما می تونین بادکنک های بیشتری را در مدت زمان خیلی کم و بدون خستگی باد کنید. جالب است بدانید حتی کودکان نیز به راحتی می تونن از این تلمبه استفاده کرده و در بادکنک آرایی جشن تولدشان سهیم باشن. علاوه بر این می تونین در هر مکانی از اون استفاده کنین، چون وابسته به هیچ منبع انرژی نیست.
این محصول کاربردی رو می تونین به صورت تکی و بسته های 24 تایی  تهیه کنید و تا چندین هزار بادکنک را بادکرده و چندین سال نیازی به بادکردن بالن ها با دهان نداشته باشید.

نحوه استفاده پمپ های دستی بادکنک یا تلمبه های دستی بادکنک بسیار آسان است. ابتدا چند بار بادکنک را با دو دستتان بکشید، سپس سر پمپ را داخل سوراخ بادکنک قرار داده و با دست دور آن را محکم نگه دارید، حالا به سادگی با باز و بسته کردن قسمت پایین پمپ می تونید  بادکنک خود را باد کنید.


تلمبه برقی

معمولا به پمپ باد برقی بادکنک، بادکن برقی هم میگن. این محصول امکان باد کردن دو تا چند بادکنک رو داره که بستگی به تعداد سری ها به صورت همزمان داره.

نحوه کار کردن این دستگاه به این شکاه که بادکنک ها را روی منابع ورودی هوا قرار میدیم و با فشردن دکمه، هوا به درون بادکنک ها هدایت میشه. بعد از باد شدن بادکنک ها به میزان لازم با قطع کلید بادکنک را جدا کرده و گره می زنیم. یکی از مزایای بادکردن بادکنک ها با پمپ های باد برقی این است که علاوه بر باد کردن چند بادکنک به صورت همزمان می تونیم بادکنک ها را درست به یک اندازه باد کنیم که این مساله در بادکنک آرایی بسیار حائز اهمیته. پمپ بادهای برقی دارای سایز های متنوعی هستند که برای باد کردن انواع بادکنک ها با قطر سری متفاوت کاربرد دارند.



فروشگاه لوازم تولد هورا در زمینه پخش عمده تلمبه بادکنک دستی و پمپ باد برقی بادکنک فعالیت داره. جهت خرید عمده هریک از این محصولات به صفحه هر محصول مراجعه کرده و سفارش خود را از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود در  سایت ثبت کنید.

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله