(0) نفر 0
لوازم تزئین بادکنک

لوازم تزئین بادکنک

لوازم بادکنک آرایی، دارای اقلام بسیاری نظیر نخ و روبان بادکنک، برچسب بادکنک، پولک و... است که به وسیله آنها می توانید خودتان بادکنک آرایی انجام دهید.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردین
از آنجایی که بادکنک ها از مهم ترین و پایه ثابت ترین وسایل تزئینی  هستند، پس تزئین آن ها نیز تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد. لوازم تزئینی متنوعی برای بادکنک ها در بازار  وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا شده و طریقه استفاده آن ها را یاد می گیریم. با ما همراه باشید تا به راحتی بادکنک های ساده را تزئین کنیم.


روبان بادکنک


یکی از لوازم کاربردی در زمینه بادکنک آرایی، روبان های بادکنک هستند که مخصوص تزیین انواع بادکنک به خصوص بادکنک های هلیومی می باشند.
جنس این روبان ها از پلاستیک بوده و دارای ضخامت نیم سانت و طول ۵۰ متری می باشند. روبان ها در رنگ های متنوعی موجود می باشند که همرنگ بادکنک یا متضاد رنگ بادکنک مورد استفاده قرار می گیرند. برای زیبایی بیشتر می توانید به وسیله لبه قیچی یا خودکار روبان ها را فر بدهید و زیبایی آن ها را دوچندان نمایید.



همچنین می توان از روبان ها برای تزیین بادکنک هلیومی و نگهداشتن آن در هوا استفاده کرد. بدین صورت که یک سر روبان را به بادکنک متصل کرده و سر دیگر آن را به حلقه نگهدارنده وصل می کنید. 



روبان های بادکنک ها که برای گره زدن انتهای بادکنک به کار می رود در دو نوع ساده و طرحدار با طرح قلب و I LOVE YOU و HAPPY BIRTHDAY تولید و به فروش می رسند.


 

پولک بادکنک 


پولک بادکنک از لوازم مخصوص بادکنک آرایی است که توسط آن می توانید در جشن های خود، بادکنک های باد کرده را به زیبایی تزیین نمایید، انواع این پولک ها را  می توانید در دسته لوازم جشن هورا مشاهده نمایید.
 پولک های بادکنک در طرح های گرد و قلبی در فروشگاه موجود می باشند که شما می توانید آن ها را در رنگ بندی دلخواه انتخاب نمایید. ابعاد هر یک از پولک ها تقریبا 2 در 2 سانتی متر است که براق بودنشان جلوه زیبایی به آن می بخشد.


جهت تزیین بادکنک با این پولک ها، بهتر است مقداری از آن ها را  قبل از باد شدن بادکنک داخلش ریخته و سپس آن را باد کنید. در بادکنک های معمولی این پولک ها به دیواره نمی چسبند، برای اینکه پولک ها به دیواره داخلی بادکنک بچسبند می توان با یک دستمال پشمی روی بادکنک بکشید تا با ایجاد الکتریسیته ساکن پولک ها به طور مساوی در داخل جداره بادکنک پخش شود. همچنین می توان بادکنک ها را با گاز هلیوم باد کرد یا از چسب مایع بادکنک جهت شفافیت بیشتر و همچنین چسبیدن مقداری از این پولک ها به داخل بادکنک نیز می توان استفاده نمود.



روش دیگری که می توان بادکنک ها را با این پولک ها تزیین کرد چسباندن این پولک ها بر روی سطح بادکنک بادشده است که به وسیله یه چسب مایع ضعیف که بادکنک را سوراخ نکند می توان این کار را انجام داد.

برچسب بادکنک


امروزه بادکنک های چاپ دار مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. اما بادکنک های ساده همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند و در بادکنک آرایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که دوست داشته باشید روی بادکنک های ساده ای که خریداری کرده اید، طرح خاصی را بچسبانید. اینجاست که برچسب های بادکنک وجود خود را نشان می دهند، این محصولات همانطور که از نامشان پیداشت، برچسب هایی هستند که پشتشان چسب دار بوده و به راحتی روی بادکنک می چسبند.این برچسب ها در طرح های مختلف Hppy Birthday و قلب در سایت موجود می باشند که شما بسته به نیاز و سلیقه می توانید آن ها را خریداری کرده و با سلیقه دلخواه روی بادکنک بدون نیاز به چسب بچسبانید.







نظرات راجع به این مقاله

  bzdbfzdfbzdfbadf 646 روز پیش  
اولین  قبلی  1 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله