پمپ باد دستی و برقی بادکنک

پمپ باد دستی و برقی بادکنک امروزه در جشن ها و تولدها از تعداد زیادی بادکنک برای بادکنک آرایی استفاده میشه. باد کردن این همه بادکنک کار راحتی نیست. از این رو ما پمپ بادهای برقی و دستی رو در این مقاله بهتون معرفی می کنیم و شما می توانید با تهیه اون، بدون خستگی و با سرعت بالا بادکنک های زیادری را برای تزئین جشن باد کنید.

حلقه بادکنک

حلقه بادکنک همانطور که می دانید، گاز هلیوم در بادکنک باعث معلق شدن آن در هوا می گردد. اگر قصد دارید که بادکنک به سمت بالا نرفته و در ارتفاع و فاصله مناسبی از زمین قرار بگیرد، می توانید از حلقه بادکنک استفاده نمایید. این حلقه ها به دلیل سنگینی که دارند باعث نگه داشتن بادکنک شده و از بالارفتن آن جلوگیری می کند.

چسب های بادکنک

چسب های بادکنک چسب بادکنک از کاربردی ترین لوازم بادکنک آرایی است که در دو نوع چسب دوطرفه و چسب مایع در بازار موجود می باشد. هر یک از این بادکنک ها کاربرد خاصی داشته و به ما کمک می کنند با کمترین هزینه و با کمی حوصله و خلاقیت محیط جشن خود را دیزاین کنیم.

نی و کلیپس بادکنک

نی و کلیپس بادکنک از ساده ترین و پرکاربردین لوازم بادکنک آرایی نی ها و کلیپس ها هستند که به راحتی بادکنک روی آن قرار گرفته و مانع خروج باد بادکنک می شود. به علاوه باعث راحتی گرفتن بادکنک در دست کودکان می شود.

استند بادکنک

استند بادکنک از جدیدترین لوازم بادکنک آرایی، استند بادکنک است که به دلایلی مانند کم هزینه بودن، استفاده چندین بار فقط با یک خرید و از همه مهم تر راحتی کار با آن و دیزاین محیط جشن بسیار محبوب واقع شده است.

لوازم تزئین بادکنک

لوازم تزئین بادکنک لوازم بادکنک آرایی، دارای اقلام بسیاری نظیر نخ و روبان بادکنک، برچسب بادکنک، پولک و... است که به وسیله آنها می توانید خودتان بادکنک آرایی انجام دهید.
خیر
بله