(0) نفر 0
حلقه بادکنک

حلقه بادکنک

همانطور که می دانید، گاز هلیوم در بادکنک باعث معلق شدن آن در هوا می گردد. اگر قصد دارید که بادکنک به سمت بالا نرفته و در ارتفاع و فاصله مناسبی از زمین قرار بگیرد، می توانید از حلقه بادکنک استفاده نمایید. این حلقه ها به دلیل سنگینی که دارند باعث نگه داشتن بادکنک شده و از بالارفتن آن جلوگیری می کند.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۰ یکشنبه ۱ فروردین
همانطور که می دانید، بادکنک ها از جذاب ترین وسایل بازی و سرگرمی کودکان در جشن ها و مهمانی ها هستند. اما کاربرد آن ها تنها برای بازی نیست، بلکه برای بزرگسالان نیز به عنوان یک وسیله تزئینی مورد استفاده قرار گرفته و عموما پایه ثابت هر جشن و تولدی محسوب می شوند.
در زمان های گذشته  بادکنک ها طرح های ساده ای داشتند که افراد آن ها را به طور طبیعی بدون هیج دستگاه یا پمپی باد کرده و با چسب به دیوار یا سقف می چسباندند.
اما با گذشت زمان و تولید بادکنک در طرح های مختلف، حضور آن ها در انواع جشن ها مانند افتتاحیه و عروسی و نامزدی و ... پر رنگ تر شد. وجود بادکنک در این محیط ها علاوه بر زیبایی، آن را هیجان انگیز تر و شادتر نشان میداد. 
برای استفاده از بادکنک در محیط های شاد و مناسبت های خاص، ایده های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله در موردشان صحبت کرده و شما را با مبحث شیرین بادکنک آرایی آشنا خواهیم کرد.

یکی از ایده های بادکنک آرایی به این صورت است که تعدادی بادکنک را با گاز هلیوم باد کرده و با روبان گره بزنید و آن ها را رها کنید تا به سمت سقف بروند و ثابت شوند. گاز هلیومی که در بادکنک ها پر می شود، هیچ مشکلی برای سلامتی نداشته و قابلیت اشتعال ندارد. پس می توانید با خیالی آسوده، بادکنک هایتان را هلیوم زده و زیبایی آن ها را چند برابر کنید.


 گاهی برخی از افراد دوست دارند که بادکنک در فاصله ی مناسبی از زمین قرار گرفته و زیاد بالا نرود، برای این کار ما حلقه بادکنک پیشنهاد می کنیم که زیبایی خاصی به فضا می بخشد. برای این کار کافی است روبان بادکنک را به حلقه گره بزنید و روی زمین بگذارید. به دلیل اینکه حلقه از جنس آهن آبکاری شده و وزن نسبتا سنگینی نسبت به بادکنک دارد، باعث ثابت ماندن آن شده و از حرکت آن جلوگیری می کند.


حلقه های بادکنک با طول 2.5 سانتی متری، زیباترین نگهدارنده ی آن ها هستند که امکان قرار دادن در انگشت و حمل آسان برای کودکان و بزرگسالان از مزایای این محصول محسوب می شود. این محصول کاربردی را می توانید به صورت تکی یا بسته های چندتایی با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی هورا خریداری کرده و برای اتصال به انتهای روبان بادکنک استفاده نمایید.


یکی از ایده های بادکنک آرایی این است که  بادکنک ها را با روبان های کوتاه و بلند با استفاده از حلقه در محل مورد نظر بچینید تا راهی باشد که با آن همسر یا فرد دلخواه خود را سورپرایز کنید.

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله