(0) نفر 0
جعبه کادو

جعبه کادو

بسیاری از مواقع دوست داریم به کسانی که دوستشان داریم کادو بدهیم و می خواهیم که کادویمان خاص باشد. چیزی که مخاطب را متوجه کند که چقدر دوسش داریم. بعضی ها که خیلی با ذوق و سلیقه ان و البته دستی هم در هنر دارن، کادو ها رو خودشون به صورت دست ساز درست می کنند و هدیه می دهند. اما ممکن است که افرادی هنر به آنچنان زیادی را نداشته باشند. پس می توانند کادو و جعبه آن را به صورت آماده خریداری نماییم.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۴۰۲ شنبه ۲۴ تیر
افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره‌مان رنگ و بوی دیگری می‌بخشد. این افراد همواره و در هر شرایطی کنارمان بودند و پا به پای ما مسیر زندگی را قدم می‌زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. برای کادو دادن به این افراد از هیچ فرصتی دریغ نکنید.

فقط یادتان باشد کسی که می خواهید با هدیه او را هیجان زده نمایید، بیشتر از اینکه به ارزش مادی هدیه شما بیاندیشد به خاص بودن آن اهمیت می دهد. پس بهتر است که کادو نشانی از فردی که برایش هدیه می خرید را در خود داشته باشد.


بعد از انتخاب هدیه مناسب، نوبت به بسته بندی و تزئین آن می رسد. زیرا در اغلب موارد ارزش و جلوه ی کادو به خرید و انتخاب مناسب جعبه ی آن است. شاید شما هم با من موافق باشید که در بسیاری از مواقع انتخاب جعبه کادو سخت‌تر از خود کادو است. زیرا گاهی دوست داریم برای یکی از عزیزانمان سنگ تمام بگذاریم و برای او بهترین غیر منتظره ممکن را رقم بزنیم. از این رو روش‌های کادوپیچی متفاوتی را امتحان می‌کنیم و سعی می‌کنیم جعبه متفاوتی را نیز انتخاب کنیم. 
جعبه و باکس کادو در بسیاری از موارد برای هدیه دادن ضروری است، چرا که از لحاظ ظاهری کار چندان پسندیده‌ ای نیست که بخواهیم هدیه را بدون جعبه به افراد تقدیم کنیم. با توجه به شکل و محتوای هدیه باید مناسب ‌ترین جعبه هدیه را انتخاب و خریداری کرد. به این ترتیب می‌ توانیم ظاهری ارزنده ‌تر به هدیه خود ببخشیم.
 پس بهتر است که هنگام خرید هدیه به خرید جعبه کادو  با کیفیت و زیبا توجه کنیم تا ارزش و زیبایی هدیه مان را حفظ کرده و قیمت را فدای کیفیت نکنیم.

انتخاب یک جعبه کادو که هم زیبا باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد به عوامل زیادی بستگی دارد. مانند کیفیت مواد اولیه که استفاده شده هر چقدر که که کیفیت مواد استفاده شده و یا همان مواد اولیه بالا باشد، جعبه کادو زیباتر به نظر می رسد. یکی دیگر از عواملی که سبب بالارفتن کیفیت باکس کادو می شود، کیفیت روکش آن است. هرچه سطح مقوا صاف تر و با کیفیت تر باشد، در نتیجه روکش هم صاف می باشد.
 برخی از افراد هستند که هدیه را به همان پاکت و یا جعبه ی خود هدیه بسنده می کنند اما این کار باعث می شود تا هدیه ای که برای شخصی خریداری شده جلوه ی خوبی نداشته باشد البته قابل ذکر است که این موضوع در همه ی موارد جوابگو نیست. به عنوان مثال در هدایایی مانند اسباب بازی، عطر کاربردی ندارد و خرید یک جعبه کادو ضروری می باشد.



بهتر است که جعبه کادو از هر لحاظ با هدیه ای که خریده ایم تناسب داشته باشد یعنی اگر  اندازه ی جعبه کادو و یا باکس کادو از هدیه ی ما بزرگتر باشد زیبایی و جلوه ی هدیه مان را از بین می برد. نکته ی دیگری که هنگام خرید باکس کادو باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب رنگ و طرح مناسب می باشد. به عنوان مثال بهتر است برای هدیه ای که به مناسبت ولنتاین جعبه کادو انتخاب می کنیم  به رنگ قرمز و با طرح های  عاشقانه و فانتزی باشد.



ازدیگر نکاتی که باید در خرید جعبه کادو و یا باکس کادو توجه کنیم این است که باکس کادو متناسب هدیه ی درون آن باشد. به عنوان مثال جعبه کادو لباس با جعبه کادویی که برای ساعت وجود دارد متفاوت است و همان طور که قبلا اشاره شده باید به طرح و رنگ جعبه کادو و یا باکس کادو توجه داشت. به عنوان مثال برای خرید هدیه ای که برای مناسبت های رسمی است و برای یک مراسم رسمی می باشد بهتر است که جعبه کادویی را انتخاب کنیم که کلاسیک باشند تا جلوه و شکوه هدیه تان حفظ شود.  هم چنین اگر می خواهید که در کنار هدیه تان از گل هم استفاده کنید بهتر است که جعبه کادو تان به شکل مستطیل باشد. با کمی دقت و رعایت در این نکات می توانید جعبه و یا باکس کادو مناسبی خریداری کنید.



انتخاب جعبه کادو چندان هم کار آسانی نیست. تنوع محصولات موجود در بازار در بیشتر مواقع تصمیم ‌گیری را دشوار می‌کند. البته نکته ‌ای که وجود دارد این است که باید سلیقه گیرنده هدیه را بر سلیقه خود ارجح بدانیم.

سعی کنید جعبه ‌ای با کیفیت خریداری کنید که تحمل وزن کادو را داشته باشد و زود غیر قابل استفاده نشود. کیفیت جعبه در زیبایی ظاهری آن نیز موثر است. همچنین روکش جعبه نیز در ظاهر آن اثر دارد. هرچه مقوای به کار رفته در ساخت آن باکیفیت ‌تر باشد، جعبه زیباتر به نظر می ‌رسد.

نکته ی دیگری که در انتخاب جعبه بسیار مهم است، تطابق میان هدیه و باکس کادو می باشد.
مثلا برای خرید باکس کادو برای کودکان اصولا از رنگ ‌های شاد و طرح ‌های کارتونی استفاده می ‌شود. در حالی ‌که برای آقایان اصولا طرح‌ هایی با رنگ‌ های تیره و ساده مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برای اینکه به افراد ثابت کنیم که چقدر برایمان اهمیت دارند، باید به چنین جزئیاتی توجه کنیم اگر کادوی خریداری شده را با جعبه اصلی به افراد هدیه کنیم، جلوه چندان مناسبی ندارد. از این جعبه ها می توانیم برای روز پدر، روز مادر، ولنتاین، سالگرد ها، تولد، حنابندان و روزهای خاص استفاده کنیم.

اگر می ‌خواهید در مراسمی رسمی هدیه ‌ای به کسی تقدیم کنید باید دقت کنید که جعبه از ظاهری شکیل و کلاسیک برخوردار باشد. در کنار جعبه کادو می ‌توانید از گل هم استفاده کنید تا جلوه کار خود را چند برابر کنید.



بسیاری از افراد داخل جعبه را با پوشال، گل خشک، مهره‌ های رنگی و وسایلی از این دست تزیین می‌کنند. تمام این موارد به سلیقه افراد بستگی دارد و ممکن است هر کسی چنین چیزهایی را دوست نداشته باشد.

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله