(5) نفر 1
تزئین بادکنک جشن تولد

تزئین بادکنک جشن تولد

بادکنک ها یکی از وسایل تزئینی زیبا و جذاب برای جشن تولد ها می باشند که در رنگ ها و طرح های جذاب وجود دارند و استفاده از آنها علاوه بر دیزاین جشن تولد کودکان برای تزئین تولد و مراسم های مختلف افراد بزرگسال نیز بسیار کاربرد دارد.

مهسا  حسن شعار  ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تیر

بادکنک آرایی جشن تولد


ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را به طور کامل تشریح کنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها  شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.
در گذشته تولدها به شکل سنتی برگزار می شد  اما امروزه این جشن با وسایل و تجهیزات متنوع  برپا می شود .در این مقاله نحوه برگزاری تولد با هزینه کم  و وسایل به روزبرای این مناسبت را برای شما شرح می دهیم.
ما سعی کردیم در این مقاله بعضی از ایده ها را به همراه تصاویر برای شما قرار دهیم و امیدوار هستیم این تصاویر کمک کار شما در تزئین بادکنک ها در مراسمات تولد و عروسی قرار بگیرد.
روز تولد، سالگرد زمینی شدن انسان‌ها است. ازاین رو این روز در همه‌ی کشورها و فرهنگ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
در بین سنین مختلف، اهمیت برگزاری جشن تولد برای کودکان بسیار زیاد است. چرا که باعث تقویت عزت نفس آن‌ها، اجتماعی شدن و یافتن دوست‌های بیشتر می‌شود. علاوه بر این موارد، برگزاری جشن تولد برای کودکان باعث ثبت خاطرات و لحظات خوشی در ذهن آن‌ها می‌شود که تا پایان عمر از یاد نخواهند برد.


اما چرا باید روز تولد خود را جشن بگیرید؟

تولد شروع زندگی شما بوده است. خداوند شما را با اهداف مشخصی در این جهان، آفریده است. هر بار که روز تولد فرا می‌رسد، به نوعی نشان‌دهنده این است که شما هنوز در عبودیت خداوند هستید. روز تولد شما، شانسی برای یادآوری یک رخداد بزرگ است. شانسی برای جشن گرفتن و سپاسگزاری از بستگان و دوستان، شانسی برای نشان دادن اینکه شما هنوز اینقدر سرزنده هستید که تولدتان را جشن بگیرید.
اکنون که به اهمیت برگزاری جشن تولد پی بردید، نوبت به فراگیری برنامه‌ریزی صحیح برای برگزاری یک جشن تولد منظم و کم خرج می‌رسد. در مرحله ی اول باید به این فکر کنید که کودک شما به چه چیزی علاقه‌مند است. هدف شما از برگزاری جشن تولد باید خوشحالی فرزندتان باشد نه صرف هزینه‌های گزاف برای چشم و هم‌چشمی.


 لازمه برگزاری یک جشن تولد چیست؟

 احتمالا وقتی به این عبارت فکر می‌کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد مهمانی، جشن، غذا، یا چیزی در مورد سفارش کیک تولد، شمع، فشفه روی کیک، هدیه یا هر چیز دیگر است. همه این ها در واقع خاطرات یک جشن تولد در کودکی را برای شما زنده می‌کنند.
تزیین تولد یکی از بخش های زیبا و پر ذوق و شوق برگزاری مراسم جشن تولد به خصوص برای بچه هاست . اما این تزیینات لزوما نباید گران قیمت و پر از ریخت و پاش و تجملات باشد. می توانید با خرید چند بادکنک و با درست کردن چند تزیین ساده به خانه رنگ و بوی جشن و شادی ببخشید و کودکان خود را متوجه علاقه خود به آنها کنید.
بادکنک ها یکی از وسایل تزئینی زیبا و جذاب برای جشن تولد می باشند که در رنگ ها و طرح های جذاب فویلی، لاتکس و... وجود دارند و استفاده از آنها علاوه بر دیزاین جشن تولد کودکان برای تزئین تولد و مراسم های مختلف افراد بزرگسال نیز بسیار کاربرد دارد. شما می توانید طرح و ایده ی مورد نطر خود را از طریق سایت لوازم تولد هورا سفارش داده و چاپ کنید.
شاید شما هم جزو افرادی باشید که برای جشن تولد فقط بادکنک ها را باد می کنید و خیلی ساده با استفاده از چسب دو طرفه بادکنک، آن ها را به دیوار و سقف می چسبانید. یا با استفاده از کپسول های گاز هلیوم بادکنک ها را باد کرده و با روبان ببنید و رها کنید تا خودشان به سقف بچسبند. این روش در حسن زیبایی و منحصر بودن به دلیل قیمت بالای گازهای هلیومی شاید به صرفه نباشد و برای تعداد بالای بادکنک هزیبه بالایی را دربرگیرد. اما بهتر است بدانید روش های فوق العاده شیک و در عین حال ساده  و مقرون به صرفه برای تزیین بادکنک ها وجود دارد که در ادامه صحبت می کنیم.

یکی از ابزارهای جانبی برای بادکنک آرایی، استند بادکنک است. از جمله مزایای این ابزار این است که می توانید  بدون نیاز به گاز هلیوم، روبان و چسب محیط بسیار زیبا و شیکی را تزئین کنید. استند بادکنک از جنس پلاستیک ساخته شده و شامل انواع مختلف 7 شاخه، 13 شاخه می باشد که بادکنک های بزرگ و کوچک به راحتی توسط گیره مخصوص آن مهار شده و دیگر نیازی به چسب یا روبان ندارید. از دیگر مزایای این ابزار می توان به قابلیت چند بار مصرف بودن آن اشاره کرد. شما می توانید یکبار جهت خرید استد هزینه کنید و چندین بار در جشن ها بادکنک آرایی کنید واز جشن لذت ببرید. 





نظرات راجع به این مقاله

 عموميمهسا 1320 روز پیش  
اولین  قبلی  1 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله