(0) نفر 0
استند بادکنک

استند بادکنک

از جدیدترین لوازم بادکنک آرایی، استند بادکنک است که به دلایلی مانند کم هزینه بودن، استفاده چندین بار فقط با یک خرید و از همه مهم تر راحتی کار با آن و دیزاین محیط جشن بسیار محبوب واقع شده است.

خانم مهسا  حسن شعار  ۱۳۹۹ یکشنبه ۲۴ اسفند
یکی از ابزاری که جهت تزئینات بادکنک برای جشن های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد، پایه یا همان استند بادکنک است.

استند بادکنک همانظور که مشاهده می کنید، ابزاری است که از چند عدد نی بزرگ به همراه گیره آن تشکیل شده و با ظاهر بسیار زیادی در کنار هم قرار گرفته و در انتها به یک صفحه محکم و تقریبا سنگین متصل می شود تا بتواند وزن کل پایه را تحمل کرده و تعادل استند بادکنکی را ایجاد کند.

 این محصول در دو مدل رومیزی با قد کوتاه و به صورت ایستاده بر روی زمین با قد و طول بلند از جنس پلاستیک ساخته شده و به صورت 7 شاخه و یا 13 شاخه عرضه می گردد. استفاده از استند بادکنک ایجاد جلوه بسیار بی نظیری برای مراسمات شما شده و توجه همگان را به خود جلب نماید.



استند بادکنکی که به تازگی روانه بازار شده و یک جایگزین بسیار مناسب برای گاز هلیوم نیز محسوب می شود. شما عزیزان می توانید به راحتی هر چه تمام تر بادکنک های خود را به کمک پمپ باد برقی و یا دستی با هوا پر کرده و به گیره های استند خود متصل کنید که بسیار چشم نواز خواهد بود.

ویژگی پایه بادکنک ها در این است که می توانید به راحتی آنها را در محیط جشن خود جا به جا نمایید و مهم ترین نکته در مورد پایه بادکنک این است که با یک بار خرید آن می توانید چندین سال از استند بادکنکی خود استفاده نمایید. زیرا پس از اتمام مراسم می توانید بادکنک ها را از پایه بادکنک جدا نموده و مجدد پایه را بسته بندی نمائید تا در نوبت های بعدی از آن بهره ببرید.

استندهای کوتاه و یا رو میزی که دارای 7 شاخه (یک شاخه بلند، 3 شاخه متوسط و 3 شاخه کوتاه) برای اتصال بادکنک می باشند و ارتفاع آن در حدود 70 سانتی متر و وزن آن در حدود 100 گرم می باشد.



اما استندهای بلند که بر روی زمین قرار می گیرد و دارای 13 شاخه (که تمامی شاخه ها با ارتفاع حدود 3 تا 5 سانت از یکدیگر کوتاه تر و یا بلندتر می باشند) و ارتفاع استند بادکنک 120 سانتی متر و وزن آن در حدود 150 گرم نیز هست.



وجه تمایز استند بادکنک کوتاه و بلند در این است که شما باید استند کوتاه را فقط بر روی یک میز یا یک سطح بلند قرار دهید تا جلوه خود را نشان دهد و زیاد قابلیت جابجایی ندارد اما در صورتی که استند بلند را بر روی زمین قرار داده و در طول مراسم نیز می توانید به راحتی جای استند را تغیر دهید و از آن استفاده نمایید.
 

استند بادکنک از کجا بخرم؟

استند بادکنک از آن دسته از ملزومات بادکنک آرایی می باشد که برای قرار دادن بادکنک تبلیغاتی نیز امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بازار به راحتی می توانید آن را خریداری کنید. باید در نظر داشت واحدهای صنفی که در زمینه تم تولد در سطح شهر فعالیت می نمایند، مطمئنا استند و پایه بادکنک را نیز موجود خواهند داشت تا به شما سروران عرضه نمایند.

اما راحت ترین و بهترین روش خرید استند بادکنک به صورت اینترنتی می باشد که با صرف هزینه به مراتب مناسب تر و ارزان تر و همچنین اتلاف وقت کمتر می توانید استند مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی هورا خریداری کنید.

شما می‌توانید با استفاده از استند بادکنک، و با کمک پمپ باد برقی یا دستی مخصوص بادکنک که در شرکت فروشگاه هورا به فروش می‌رسد، بادکنک ها را باد کرده و به گیره های استند وصل کنید و یک دکور بادکنک زیبا و جذاب و رویایی با رنگه ای شاد برای مهمانی خود آماده کنید.

نظرات راجع به این مقاله

اولین  قبلی  0 ردیف  بعدی  آخر  
خیر
بله